zondag 2 oktober 2016

Coachen zonder vangnet (2)

Het was best een gok. Live coachen op Facebook? Zou het werken? Na drie uitzendingen is het antwoord een duidelijk "ja".

Positief
Er waren tientallen kijkers die live keken, enkele duizenden die de uitzendingen in de herhaling zagen. De reacties waren zeer positief, er is geen enkele reden er mee te stoppen. En er zijn voldoende aanmeldingen van mensen die nog mee willen doen.

Verandering
De vrijdagavond bleek in de derde week niet zo'n goed moment meer. Het was duidelijk te zien dat er ineens veel minder kijkers waren. We concurreerden met de televisie, waar twee talentenshows te zien waren. Daarom gaan we nu naar de woensdagavond.

Scherper
Coachen met livepubliek voelt hetzelfde als optreden, zowel voor mij als voor de deelnemers. Dat is een prachtig bijkomend effect. Het maakt iedereen meer alert, meer in het moment. Alles verloopt sneller als de geest scherper is.

Herhalen
Omdat de lessen, net als bij al mijn "gewone lessen", terug te zien zijn op video, kun je deze herhalen en er steeds weer nieuwe informatie uit halen.

Spannend
Het blijft natuurlijk spannend, zo'n live coaching, maar ik ben er al na drie weken aan verslingerd geraakt. Sterker, het is iedere keer weer een kick als het me lukt om weer twee mensen een flinke stap voorwaarts te laten maken. En ik weet dat het ook voor de deelnemers een kick is. Wil je dat óók ervaren? Meld je dan aan!

1 opmerking:

  1. Je bent wel heeeeel erg aanwezig in onze kamer. Kom zelf maar eens kijken. Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen