vrijdag 11 september 2009

Nieuwe (in)richting

Met een methode die "VocalFeedback" heet, is het natuurlijk not done om met je rug naar de leerling toe te zitten. En toch was dat de situatie tot voor kort: als ik op mijn beeldscherm wilde kijken (en dat doe ik veel, want ik gebruik een PC om de lessen op te nemen) moest ik wegdraaien van de leerling.

Daarnaast: de lesstudio bleek aan de achterkant aangetast door vocht. De vloer moest vervangen worden, en er is meteen maar een dubbele vloer in gekomen. Alles staat nu weer recht, er is nieuw vinyl, nieuw geverfd en het buro is verplaatst en volledig verbouwd.

En ik kijk je nu recht in je gezicht, achter een desk waar een nieuwslezer nog jaloers op zou worden...

Oh ja: door de aanschaf van een video cameraatje kan ik je trouwens ook filmen nu. Zo kun je zelf zien hoe je staat en beweegt. En als je het goed doet zet ik je eigenhandig op Youtube!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten